آیا سقف کناف ترک میخورد ؟

آیا سقف کناف ترک می‌خورد ؟

فهرست مطالب

با توجه به گسترش فناوری و پیشرفت روزانه علوم در زمینه مصالح ساختمانی، محصولات جدیدی به بازار ارائه خواهند شد. یکی از این محصولات جدید که اتفاقا از استقبال چشمگیری نیز روبرو شده است، استفاده از سقف کناف است. این محصولات از جمله محصولاتی هستند که با استفاده از طرح‌های جذاب و خیره کننده، توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب نموده‌اند. اما در مصالح ساختمانی کیفیت، اهمیت فوق‌العاده‌ای را در بر خواهد داشت. در بسیاری از موارد شاهد ترک در سقف کناف هستیم. برخی از عوامل در کناف می‌تواند سبب ایجاد ترک و چهره‌ای نامناسب در ظاهر بنا داشته باشد. اما سوالی که ذهن برخی افراد را به خود مشغول می‌نماید، این است که آیا جایگزینی برای این سقف می‌توان یافت یا خیر ؟ در پاسخ به این سوال می‌توان به ورق سیمانی یا سمنت برد و تاثیرات استفاده از آن اشاره نمود. 

سمنت برد یا ورق سیمانی مزایای بسیاری دارد که از جمله می‌توان به کاربردهای متنوع آن در زمینه‌های متعدد اشاره نمود؛ ضمن این که محصول مورد نظر از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. با توجه به این امر می‌توان از قیمت ورق سیمانی و با کیفیت بالا در اجرای سقف کاذب و جایگزینی مناسب برای سقف کناف استفاده کرد. یکی از دیگر مزایای این محصول به نسبت دیگر مصالح، قابلیت رنگپذیری آن بوده که در صورت نیاز می‌توان رنگ مورد نظر را برروی محصول استفاده کرد. 

ورق سیمانی پوششی مناسب برای سقف

یکی از رکن‌های اصلی ساختمان توجه به سقف بنا می‌باشد. سقف بنا علاوه‌بر برخورداری از کیفیت فوق‌العاده باید از زیبایی منحصر بفرد و قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد. پیدا کردن مصالحی که دارای کلیه خصوصیات مثبت برای سقف باشد کار سختی نخواهد بود. قبل از هر چیز این که فایبر سمنت برد چیست از اهمیت بالایی برخوردار است؛ انتخاب سمنت برد می‌تواند انتخاب هوشمندانه و قابل تاملی برای این رکن اصلی باشد. ورق سیمانی با برخورداری از خصوصیات ویژه و ایده‌آل یکی از محصولات قابل توجه برای استفاده در سقف خواهد بود.

دلایل استفاده از ورق سیمانی برای سقف 

  • مقاوم و کاربردی :

یکی از خصوصیات منحصر بفرد در این محصولات، مقاومت چشمگیر آن‌ها خواهد بود؛ پانل سیمانی با توجه به مقاومت بسیار بالا می‌تواند فشار باری بسیار زیادی را تحمل نماید. همچنین هیچ عاملی مانند سرما، گرما، نم و رطوبت نمی‌تواند مقاومت این محصول را به چالش درآورد؛ به همین علت آشنایی با قیمت اجرای سمنت برد به شما کمک می‌کند تا بتوانید از این محصول در زمینه‌های متعدد استفاده کنید.

ورق سیمانی پوششی مناسب برای سقف

  • طراحی خیره کننده :

طراحی‌های این محصولات، توسط افراد با تجربه و متخصص در این زمینه انجام می‌پذیرد. استفاده از طرح‌ها و رنگ‌های خارق‌العاده و جذاب، می‌تواند سقفی منحصر بفرد را برای بنا به همراه داشته باشد. کاربران می‌توانند با توجه به دکور بنا، اقدام به رنگ‌آمیزی نمایند.

  • سبک و قابل حمل :

از جمله عوامل قابل توجه در ورق سیمانی وزن ایده‌آل و قابلیت جابجایی این محصولات می‌باشد. این محصولات به صورت پیش‌ساخته در اختیار افراد قرار خواهند گرفت. از این رو به راحتی می‌توان آنها را جابجا و در محل مورد نظر نصب نمود.

  • سهولت در اجرا و نصب :

یکی از مشکلات برخی افراد برای ایجاد دکوری جذاب و مناسب در سقف، عدم نصب آسان می‌باشد. این محصولات به راحتی و با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن، توسط افراد متخصص و مجرب به بهترین شکل به عنوان سقف کاذب سمنت برد نصب و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • قیمت مناسب :

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در خرید و استفاده از این پانل سیمانی، قیمت مناسب آن است. این محصولات عمدتا از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. از این جهت اغلب افرادی که مشغول پیمانکاری و انبوه‌سازی هستند، می‌توانند از ورق سیمانی استفاده نمایند.

  • کیفیت بسیار بالا :

متریال ساخت فایبر سمنت برد به نحوی می‌باشد که افراد با آرامش خیال و بدون دغدغه‎ آسیب دیدگی می‌توانند از آن استفاده نمایند. کیفیت بسیار بالا در این محصول، ماندگاری بلند مدتی را نیز برای سقف به همراه خواهد داشت. با استفاده از ورق سیمانی هرگز شاهد پوسیدگی، زنگ‌زدگی، نم و رطوبت نخواهید بود. استفاده از آهن آلات در این محصولات با توجه به مقاومت این محصول بسیار مناسب و به صرفه خواهد بود.  

سقف سمنت برد با قابلیت رنگ آمیزی
سقف سمنت برد با قابلیت رنگ آمیزی

موارد استفاده گسترده :

از این محصول در مکان‌های مختلف به عنوان پوشش سقف استفاده می‌شود. استفاده از این محصول برای پوشش :

  • سقف مغازه‌ها
  • سقف پارکینگ‌ها
  • سقف نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها
  • استفاده از طراحی‌های خاص چوب در سقف
  • شهرهای ساحلی که در معرض قرارگیری نم و رطوبت بسیار زیاد هستند
  • سقف‌هایی که در آنها یا پشت آنها از تاسیسات مکانیکی استفاده کرده‌اند
  • سقف حمام و دستشویی در کلیه اماکن و همچنین سرویس بهداشتی در منازل
  • استفاده به عنوان زیر سقفی و …

تنوع قابل توجه در این محصولات نیز از جمله عوامل ترغیب کننده افراد برای خرید ورق سیمانی به شمار می‌رود. این محصولات در طرح‌های ( الواری، چوب، ساده و سایدینگ ) به بازار عرضه شده‌اند و کاربرد سمنت برد در زمینه‌های متععد بسیار است. علاقمندان به بررسی طرح‌های خیره کننده در این محصولات می‌توانند انتخاب بی‌نظیری برای پوشش سقف بنای خود رقم بزنند. همچنین این محصولات با ضخامت‌های متنوعی به بازار ارائه شده‌اند. انتخاب ضخامت نیز با توجه به نیاز مشتریان بوده و این محصول دارای تاییدیه از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن است.

راهنمایی برای خرید و استفاده از ورق سیمانی :

با توجه به خصوصیات منحصر بفرد در این محصولات، افراد بسیار زیادی برای تهیه و استفاده از آنها اقدام نموده‌اند. در برخی از مواقع سفارش و خرید این محصولات به صورت اینترنتی برای افراد صورت خواهد پذیرفت. در برخی از مواقع نیز از خرید حضوری، برخوردار می‌شوند.

آیا سقف کناف ترک میخورد ؟
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا