نمای بیرونی خانه ویلایی را زیباسازی کنید !

نمای بیرونی خانه ویلایی را زیباسازی کنید !

فهرست مطالب

افزودن عناصر مدرن در حین بازسازی ساختمان می‌تواند به خانه شما سبکی تازه و برجسته ببخشد. اینکه تنها بخشی از نمای بیرونی خانه ویلایی را تغییر دهید یا تصمیم به نوسازی آن بگیرید، کاملاً به شما بستگی دارد. خانه شما لزوماً به یک بافت تازه ساز نیاز ندارد تا بتوانید عناصر طراحی بیرونی را به صورتی مدرن انتخاب کنید. بسیاری از این ایده‌ها می‌توانند با سبک‌های بیشتر ساختمان‌های موجود پیاده شوند.

چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که طراحی مدرن تماماً در مورد ایجاد ظاهری تمیز، ساده و در عین حال شیک برای خانه شما است. هدف سادگی است؛ بنابراین در نمای بیرونی، ترجیحا از محصولات مدرن و طراحی خطوط هندسی، رنگ‌ها یا سبک‌های خاص انتخاب کنید. در این مطلب از وی سمنت به شما متریالی مناسب برای نمای بیرونی خانه ویلایی معرفی خواهیم کرد.

بازسازی نمای بیرونی به شما فرصتی می‌دهد تا ظاهر خانه خود را تازه کنید. در حالی که نمای سایدینگ جدید مطمئناً به برجسته شدن خانه شما کمک می‌کند، می‌توانید از مصالح ساختمانی جدید دیگر نیز در طول این فرآیند برای ارتقاء طراحی خود استفاده کنید. ویژگی‌های معماری و طراحی منحصر به فرد، نکات شخصی هستند که می‌توانید آن‌ها را اضافه کرده تا تأثیر زیادی بر جذابیت و ظاهر خانه‌تان داشته باشید. برای یک نتیجه نهایی باورنکردنی، برخی از این گزینه‌های طراحی متفاوت را همراه با محصولات کاربردی به پروژه بازسازی خود اضافه کنید.

سبکی جدید برای نمای بیرنی خانه ویلایی برگزینید !

به لطف خانه‌های ویلایی که می‌توان سبک‌های طراحی متفاوتی را بر روی آنها پیاده کرد، سایدینگ نیز گزینه‌ای مناسب برای آنها است. اگر به سبک سایدینگ علاقه دارید، می‌توانید با کاربرد متریال‌های نوینی همچون سمنت برد یا ورق سیمانی، این نوع نمای ساختمان را به بهترین شکل اجرا نمایید. یکی از مزایای طراحی استفاده از سمنت برد این است که می‌توان آن‌ها را به اندازه‌ای که دوست دارید، سفارش دهید. تا زمانی که روی یک بستر فلزی که مشخصات نصب را برآورده می‌کند، جرا و محکم شوند.

طراحی متناوب سایدینگ یک تکنیک ظریف است که می‌توان در ساختمان سازی و برای نما بکار برد، اما آنطور که باید در کشور ما استفاده نمی‌شود. این سبک بافت بصری جالبی را به نمای بیرونی خانه شما اضافه می‌کند. این رویکرد متکی بر دو عرض مختلف سایدینگ است که الگوهای بلند افقی و عمودی ایجاد می‌کند. گزینه‌های بی پایانی وجود دارد که می‌توانید برای ایجاد یک طرح منحصر به فرد از عرض سایدینگ تا الگوی روی دیوار استفاده کنید. به عنوان مثال، یک الگوی پایه سایدینگ متناوب ممکن است با یک دوره گسترده از سایدینگ شروع شود، با یک مسیر باریک در بالای آن و سپس به یک دوره گسترده بازگردد.

معرفی محصول برای نما بیرونی خانه ویلایی !

معرفی محصول برای نما بیرونی خانه ویلایی !

سمنت برد یا ورق سیمانی محصولی نوین در کشور ما است. اما در کشورهای پیشرفته از این متریال سال‌هاست که در زمینه‌های متعدد ساخت و ساز ساتفاده می‌شود. همانطور که از نام آن پیداست، با استفاده از مواد اولیه پایه یعنی سیمان و آب و الیاف طبیعی و بعضا مصنوعی تولید می‌شود. بنابراین از لحاظ ظاهری، سیمانی شکل بوده که بسیار ساده است اما طراحی متفاوت خلق خواهد کرد. قابلیت رنگ آمیزی این محصول همچنین باعث می‌شود تا در صورت نیاز بتوانید رنگ دلخواه را بر روی آن پیاده کنید.

از ویژگی‌های سمنت برد می‌توان به وزن نسبتا سبک آن در مقایسه با سایر محصولات اشاره کرد. این امر باعث می‌شود تا نصب و اجرای آن که البته به صورت خشک انجام می‌شود، در کمترین زمان ممکن امکان پذیر باشد. همین روش نصب متفاوت از بنای ساختمان در تمامی فصول سال محافظت خواهد کرد. در زمستان مانع از ورود سرما به داخل و در تابستان مانع از ورود گرما به داخل خانه می‌شود. تمامی این موارد در نهایت منجر به افزای طل عمر بنای شما و کاهش هزینه‌ها جانبی خواهد شد.

از دیگر مواردی که می‌توان درباره این محصول اشاره کرد، چند منظوره بودن آن است. به این معنا که می‌توان از ورق سیمانی در کف یا سقف، شیروانی و نمای ساختمان استفاده کرد. تایل سیمانی برای نمای ساختمان در دو حالت ساده و نیز سایدینگ قابل اجرا است که این بستگی به سلیقه شما خواهد داشت. اما در کشورهای پیشرفته از این محصول برای نمای بیرونی خانه ویلایی بیشتر به سبک سایدینگ استفاده می‌کنند.

نما بیرونی خانه ویلایی

سایدینگ بهترین گزینه برای نما بیرونی خانه ویلایی !

اگر بخواهیم به شما پیشنهاد دهیم که نما بیرونی خانه ویلایی را تغییر دهید، قطعا سمنت برد یا ورق سیمانی بهترین انتخاب برای سایدینگ خواهد بود. از لحاظ ظاهری سبکس متفاوت و خاص را بوجود خواهد آورد. ضمن اینکه ظاهری شبیه به خاه‌های آمریکایی یا اروپایی را تداعی خواهد کرد. علاوه‌براین مزایای این محصول به قدری زیاد است که اگر گزینه دیگری هم برای انتخاب داشتید، قطعا سمنت برد را ترجیح می‌دادید. قیمت مقرون به صرفه سمنت برد همینطور عدم نیاز به نگهدار یا تعمیر در نهایت موجب کاهش هزینه‌ها خواهد شد.

سایدینگ سمنت برد نیز نوعی نماست که این روزها طرفداران بسیاری را به خود جلب نموده است. علت این امر ظاهری متفاوت است که به نمای ویلا یا ساختمان شما می‌دهد. ضمن اینکه مدرن بوده و از اصلی‌ترین مزایای آن، این است که دوستدار طبیعت است. بنابراین بهترین گزینه نیز برای معماری پایدار بوده و به راحتی قابلیت این را دارد که جایگزین بسیاری مصالح به خصوص مصالح ساختمانی سنتی شود. در نهایت اینکه شما می‌توانید با این متریال نه تنها نمای خانه ویلایی را که در صورت نیاز شیروانی یا مسیر رفت و آمد، حتی سقف کاذب را اجرا کنید. به این ترتیب نیز محیط مورد نظر را یکدست نموده‌اید.

برای اجرای این نوع نما می‌توانید با کارشناسان حرفه‌ای وی سمنت در این زمینه مشورت نمایید تا شما را در انتخاب و خرید این محصول راهنمایی نمایند.

نمای بیرونی خانه ویلایی را زیباسازی کنید !
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا