نحوه اجرای سمنت برد در زمینه های متعدد

نحوه اجرای سمنت برد در زمینه های متعدد

فهرست مطالب

نحوه اجرای سمنت برد در زمینه های متعدد

با در نظر گرفتن مزایای فوق‌العاده در فایبر سمنت برد بسیاری از پیمانکاران و انبوه سازان اقدام به بهره‌بردای از این محصول بی‌نظیر نموده‌اند. کیفیت ایده‌آل، راحتی در نصب، جابجایی آسان و مطلوب، قیمت مقرون به صرفه و مواردی از این قبیل، مزایای استفاده از این محصول به شمار می‌آیند. موارد استفاده متعددی از ورق سیمانی الیاف دار از دیدگاه طراحان دکوراسیون متخصص وجود دارد که سبب جلوه جذاب و بی‌نظیر دکوراسیون می‌گردد. ضمن این که سمنت برد از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه بوده و در کشورهای پیشرفته سالیان سال است که در زمینه‌های متعدد مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه به بررسی زمینه‌های متعدد استفاده و نحوه اجرای آن‌ها خواهیم پرداخت: 

روش اجرای سمنت برد

روش اجرای این محصول در اماکن مختلف، متنوع خواهد بود. اجرای پنل سیمانی با در نظر گرفتن طرح و ابعاد گوناگون، متنوع می‌باشد. استفاده از ایده‌های ناب و خلاقانه می‌تواند تاثیرات چشمگیر و خارق‌العاده‌ای برروی اجرای سمنت برد داشته باشد.

نحوه اجرای فایبر سمنت برد برای نمای ساختمان

پیمانکاران و انبوه سازان به دنبال استفاده از محصولاتی برای نمای ساختمان هستند که علاوه بر برخورداری از کیفیت بسیار بالا در برابر عوامل جوی، قیمت مناسبی نیز داشته باشد. پنل سیمانی با در برداشتن خصوصیات منحصر بفرد و ایده‌آلی همچون:

  • مقاومت چشمگیر و بالا در برابر عوامل جوی مانند: تابش شدید آفتاب، سرمای بسیار زیاد، بارش برف و باران
  • مقاومت بالا در برابر انتقال صدا، گرما و سرما
  • قیمت مناسب و ایده‌آل
  • انعطاف پذیری ایده‌ال
  • سهولت در جابجایی
  • تنوع در طرح و رنگ
  • سهولت در نصب
  • ابعاد مطلوب

توجه بسیاری از افراد را به سمت خود معطوف داشته است. برای اجرای نمای سمنت برد باید مراحلی را طی نمود. مرحله اول شاسی کشی فلزی خواهد بود. پس از شاسی کشی فلزی اقدام به اجرای پروفیل زیرسازی گالوانیزه خواهند نمود. در مرحله آخر ورق سیمانی برروی سازه فلزی پیچ و مهره می‌شود.

اجرای فایبر سمنت برد برای دیوارهای داخلی
اجرای فایبر سمنت برد برای دیوارهای داخلی

اجرای فایبر سمنت برد برای دیوارهای داخلی

یکی دیگر از موارد استفاده از پنل سیمانی یا همان فایبر سمنت برد، اجرای آن به عنوان دیوارهای داخلی در اماکن خواهد بود. استفاده از این محصولات فوق‌العاده به عنوان دیوارهای اطراف آسانسور، پارکینگ و آشپزخانه، بسیار مطلوب و مناسب است. این دیوارها به دلیل قابلیت‌ها و مزایای بی‌نظیر، انتخاب هوشمندانه و مناسبی تلقی می‌شوند. بسیاری از طراحان داخلی و متخصصان در این زمینه، اقدام به بهره‌برداری از آن‌ها برای جداسازی برخی از سالن‌ها و حتی پشت تلویزیون استفاده خواهند نمود. ابعاد متفاوت و تنوع در رنگ و طرح ورق سیمانی، در ایجاد فضایی خارق‌العاده و لاکچری بسیار تاثیرگذار می‌باشد. این محصولات از خصوصیت انعطاف پذیری برخوردار هستند. از این‌رو استفاده از آن‌ها برای دیوار راه‌پله‌ها نیز بسیار شیک و مناسب خواهد بود.

نحوه اجرای فایبر سمنت برد برای سقف کاذب

از جمله موارد استفاده از پنل سیمانی، اجرای آن به عنوان سقف کاذب خواهد بود. مزایای سقف کاذب سمنت برد به نسبت سایر متریال‌ها بسیار بوده و همین امر موجب می‌شود تا معماران از این محصول در اجرای سقف استفاده نمایند. در گذشته برای جلوگیری از آسیب‌ها و همچنین محافظت از سقف، پیمانکاران مجبور به استفاده از مصالح گوناگون و نیز پرداخت هزینه‌های گزاف در کنار صرف زمان طولانی، بودند؛ اما امروزه با توجه به تکنولوژی‌های جدید و استفاده از مصالح گوناگون، پیمانکاران نیز می‌توانند با کمترین هزینه در کوتاه‌ترین زمان از محصولات فوق‌العاده‌ای بهره‌مند شوند.

اجرای فایبر سمنت برد برای سقف کاذب
اجرای فایبر سمنت برد برای سقف کاذب

اجرای فایبر سمنت برد برای سرویس بهداشتی

یکی از موارد استفاده از این محصول بی‌نظیر، اجرای آنها در سرویس بهداشتی خواهد بود. این محصول را می‌توان به دو صورت در این مکان‌ها مورد استفاده قرار داد.

  • زیر ساخت برای سرامیک‌ها : امروزه با توجه به کیفیت بسیار بالا در ورق سیمانی استفاده از آنها به عنوان زیر ساخت در کف سرویس بهداشتی بسیار ایده‌ال و منحصر بفرد می‌باشد. اغلب پیمانکاران از این محصول به عنوان زیر ساخت کف سرویس بهداشتی استفاده خواهند نمود.
  • اجرای ورق سیمانی در سطح : یکی دیگر از موارد استفاده از سمنت برد ، اجرای آنها در سطح سرویس بهداشتی خواهد بود. اجرای این محصولات در سطح نیز منحصر بفرد و ایده‌آل می‌باشد. این محصولات با در برداشتن مقاومت چشمگیر در مقابل رطوبت و مواد شوینده ،می‌توانند محصولات خاص و مناسبی برای اجرا در سطح سرویس بهداشتی به شمار آیند.

راهنمایی برای تهیه و نحوه اجرای فایبر سمنت برد

هم اکنون پیمانکاران و انبوه سازان با بهره‌گیری از علوم و فنون روز دنیا، اقدام به استفاده از پنل سیمانی می‌نمایند. در خرید این محصولات باید به برخی از عوامل توجه ویژه‌ای مبذول داشت؛ یکی از عوامل بسیار مهم توجه به برند مناسب برای خرید کالا می‌باشد؛ همچنین توجه به ملزومات اجرای سمنت برد نیز بسیار مهم و ضروری خواهد بود. اجرا و نصب فایبر سمنت برد باید توسط افراد متخصص و زبردست انجام پذیرد. افرادی که در این زمینه از تجربه مناسبی برخوردار هستند، می‌توانند نتیجه منحصر بفردی را برای پیمانکار به ارمغان بیاورند. همچنین استفاده از طراحان، برای ارائه‌ ایده‌های ناب طراحی داخلی و دکوراسیون خیره کننده، می‌تواند بسیار منحصر بفرد و مطلوب باشد.

نحوه اجرای سمنت برد در زمینه های متعدد
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا