ترمیم نما ساختمان با محصولی کاربردی !

ترمیم نما ساختمان با محصولی کاربردی !

فهرست مطالب

ترمیم نما ساختمان با محصولی کاربردی !

افزودن عناصر مدرن در حین بازسازی بیرونی و ترمیم نما ساختمان می‌تواند به ملک شما سبکی تازه و برجسته ببخشد. اینکه آیا علاقه دارید از محصولات جدید مانند سمنت برد استفاده کنید یا آنها را به نمای ساختمان اضافه کنید، کاملاً به شما بستگی دارد. ویلا یا ساختمان شما لزوماً به یک نمای مدرن نیاز ندارد تا بتوانید مصالح ساختمانی جدید را در طراحی بیرونی بکار برید.
بازسازی نمای بیرونی به شما فرصتی می‌دهد تا ظاهر ملک را تازه کنید. در حالی که سایدینگ جدید مطمئناً به زیباتر شدن ساختمان شما کمک می‌کند، می‌توانید از بسیاری مصالح ساختمانی دیگر نیز در طول این فرآیند برای ارتقاء طراحی خود استفاده کنید.

این ویژگی‌های معماری و طراحی منحصر به فرد، نکاتی شخصی هستند که می‌توانید آن‌ها را اضافه کنید تا تأثیر زیادی بر جذابیت و ظاهر ساختمان داشته باشید. برای یک نتیجه نهایی باورنکردنی، می‌توانید ترکیب محصولات چند منظوره و کاربردی را به عنوان گزینه‌های طراحی در پروژه بازسازی اضافه کنید.
نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید، این است که طراحی مدرن تماماً در مورد ایجاد ظاهری تمیز و ساده برای ملک شما است. هدف سادگی است که در مصالح کاربردی، خطوط هندسی، رنگ‌ها یا سبک‌هایی که انتخاب می‌کنید، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مطلب از وی سمنت با ویژگی‌های ترمیم نما ساختمان آشنا خواهید شد.

در ترمیم نما ساختمان از محصولات جدید استفاده کنید !

سمنت برد یا ورق سیمانی الیاف دار متریالی نوین است که از چند ماده ساده تشکیل شده یعنی: سیمان پرتلند، ماسه، آب و الیاف سلولزی. با این حال، ترکیب آن بسته به سازنده یا کارخانه تولید کننده آن تغییر خواهد کرد. الیاف سیمان ماندگاری طولانی دارد که از مزایای سمنت برد بوده و همین هزینه‌های تعمیر و نگهداری را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد. به طور کلی، هزینه آن کمتر از آجر، گچ مصنوعی و برخی از گزینه‌های دیگر است.

در ترمیم نما ساختمان از محصولات جدید استفاده کنید !

این متریال غیر قابل احتراق بوده و مانع از گسترش آتش خواهد شد. هنگامی که در معرض شعله مستقیم قرار می‌گیرد مشتعل نمی‌شود. به همین علت گزینه‌ای بسیار مناسب برای مراکزیست که به طور مستقیم احتمال حریق و آتش در آنها وجود داردف مانند: اتاق‌های سرور و مناطق با حرارت بالا که احتمال آتشوزی در آنها زیاد است. سایدینگ فایبر سمنت یک گزینه بیرونی کم تعمیر و بدون نیاز به نگهداری برای ملک شماست.

این متریال در برابر رنگ پریدگی، شکستگی و ترک خوردن مقاومت می‌کند تمامی این موارد مساوی با تعمیر و نگهداری هرچه کمتر برای شما خواهد بود. سمنت برد همچنین در برابر آسیب ناشی از رطوبت و پوسیدگی بسیار مقاوم است و به همین علت گزینه‌ای مناسب برای شهرهای با رطوبت بالا به شمار می‌آید.

ترمیم نما ساختمان با دقت به موارد زیر !

این چند راه را در نظر بگیرید تا به راحتی سبک مدرن را حین تغییر دکوراسیون به بنا اضافه کنید.

در ترمیم نما ساختمان می‌توانید از پانل سایدینگ استفاده کنید !

سایدینگ سمنت برد گزینه‌ای عالی برای ظاهری مدرن‌تر است. این سبک سایدینگ در ورقه‌های بلند و پهن عرضه می‌شود، که به شما کمک می‌کند از خطوط بصری روی ساختمان به‌طور عمدی‌تر استفاده کنید. با این حال می‌توانید از دیگر مصالح در کنار سمنت برد برای ایجاد نمایی متفاوت و خاص استفاده نمایید. این سبک از نمای ساختمان سال‌هاست که در آمریکا و همینطور دیگر کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار می‌گیرد.

علت این امر نیز طول عمر بالای این متریال در نمای ساختمان و عدم نیاز به نگهداری و تعمیر آن است. ضمن اینکه نصب و اجرای آن در کمترین زمان ممکن توسط نیروهای متخصص انجام خواهد شد. همچنین نوع نصب آن نیز مدرن بوده و خشک است که همچون مصالح سنتی نیازی به ملات نخواهد داشت.

در ترمیم نما ساختمان به عوامل فیزیکی- محیطی دقت کنید !

ترکیب رنگ را در نظر بگیرید !

خنثی به معنای خسته کننده یا بژ نیست. رنگ های سفید، مشکی، خاکستری و حتی بژ همگی رنگ‌های خنثی هستند. این به شما بستگی دارد که سایه مناسب برای خانه و زیبایی شناسی خود را انتخاب کنید. در حالی که نمای بیرونی بسیار تیره اخیراً مورد توجه صاحبان ملک قرار گرفته است، این سبک تاریخچه غنی دارد.

با این حال می‌توانید خانواده رنگی حد وسط کاملی بین سیاه و خاکستری متوسط انتخاب کنید. در صورت انتخاب، رنگ‌های برجسته، انعطاف پذیری بیشتری به شما می‌دهند. رنگ‌هایی که باید در نظر گرفته شوند خاکستری آهنی و خاکستری شب هستند.
خنثی‌های گرم به شما این امکان را می‌دهند که به‌جای اینکه با سر قرار بگیرید، انگشت پای خود را در آب‌های مدرن فرو ببرید. آنها بی انتها هستند و با طیف گسترده ای از رنگ های برجسته کار می کنند.

در ترمیم نما ساختمان به عوامل فیزیکی- محیطی دقت کنید !

سبک و زیبایی هنگام انتخاب مواد و مصالح بیرونی از اهمیت بالایی برخوردار است، اما دوام و محافظت نیز مهم است. صاحبان ملک در مورد محافظت از سرمایه گذاری خود با مواد با کارایی بالا که امروزه انتخابی هوشمندانه به نظر می‌رسد، هوشیارتر می‌شوند.
سعی کنید از محصولی استفاده کنید که در برابر عوامل فیزیکی- محیطی کاملا مقاوم باشد. سمنت برد از این ویژگی برخوردار است. این محصول در برابر باد و طوفان، باران و رطوبت بالا، اشعه UV و تابش متداوم نور خورشید مقاومت بساری بالایی دارد. همین باعث می‌شود تا این موارد نتواند به بدنه ساختمان بنای شما تا سالیان زیاد آسیب وارد شود و طول عمر بالایی داشته باشد.

در ترمیم نما ساختمان با دیگر عناصر یکپارچگی ایجاد کنید !

اگر از محصولی چند منظوره مانند ورق سیمانی یا همان سمنت برد استفاده کنید، این اکان برای شما فراهم است تا بتوانید در اجرای نمای بیرونی هارمونی ایجاد کنید. البته اگر بنای شما سقف شیروانی داشته باشد. سقف شیروانی سمنت برد گزینه‌ای عالی در کنار نمای سمنت برد است. قرار گیری این موارد در کنار هم یکپارچگی خاصی را ایجاد خواهد کرد که در نهایت به نمایی منحصر بفرد خواهد انجامید. یکی از ویژگی‌های سمنت برد چند منظره بودن آن است که در زمینه‌های متعدد ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ترمیم نما ساختمان با محصولی کاربردی !
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا