سمنت برد نما

نمای سمنت برد

سمنت برد یا ورق سیمانی محصولی نوین است که در زمینه‌های متعدد کاربرد داشته و به کاربر این امکان را می‌دهد تا بتوانید در ساخت و ساز از ورق سیمانی به عنوان جایگزینی مناسب برای مصالح ساختمانی سنتی استفاده نماید. سمنت برد نما ویژگی‌ها و مزایای بسیاری دارد که از جمله می‌توان به:

• نصب سریع و آسان به علت برخورداری از وزن سبک
• مقاوم و مستحکم در برابر شرایط محیطی- فیزیکی
• شکل ظاهری متفاوت و خاص

و … اشاره نمود. در کشورهای پیشرفته سالیان سال است که از نمای فایبر سمنت برد استفاده می‌شود؛ با این حال استفاده از ورق سیمانی آن طور که باید در کشور ایران جای خود را نیافته است. 

نمای فایبر سمنت برد در کشورهای پیشرفته طرفداران بسیاری را به خود جلب نموده است و با کمی دقت به این موضوع متوجه خواهید شد که این محصول به صورت گستره در اروپا و آمریکا مورد استفاده قرار می‌گیرد. ضمن این که نمای فایبر سمنت برد با توجه به این که محصولی جدید است در صورتی که به عنوان نمای ساختمان مورد استفاده قرار گیرد، بنایی متفاوت، شیک و مدرن خواهید داشت. 

قیمت سمنت برد نما

قیمت فایبر سمنت برد نما بر اساس متراژ پروژه در حال اجرا و میزان استفاده از سمنت برد متغیر خواهد بود. عموما انبوه‌سازان و معماران بدنبال قیمتی متناسب و معقول برای محصول هستند که به دلیل نوظهور بودن، کمتر می‌توان قیمتی منطقی برای آن یافت. بنابراین می‌توانید با تحقیق در این زمینه و یافتن شرکت‌های معتبری که در زمینه تولید این محصول فعال هستند، قیمت فایبر سمنت برد نما را به صورت منطقی و قابل قبول بیابید.

قیمت نمای فایبر سمنت برد همچنین توسط شرکت‌های متفاوت، متغیر است و به همین علت کافیست تا به تحقیق و جستجو در اینباره بپردازید تا بتوانید هزینه‌های مرتبط را کاهش دهید. قیمت نمای فایبر سمنت برد از آیتم‌های تاثیر گذار در ساخت و ساز بوده و این محصول به عنوان متریالی مقرون به صرفه به نسبت دیگر مصالح ساختمانی به شمار می‌آید.

سمنت برد نما ارزان

فایبر سمنت برد نما ارزان را می‌توانید با مراجعه به شرکت سمنت برد وی سمنت بیابید. فایبر سمنت برد نما ارزان در این شرکت با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید و به بازار عرضه می‌شود؛ از این‌رو شما مشتری گرامی می‌توانید با مراجعه حضوری یا آنلاین به شرکت سمنت برد وی سمنت انواع سمنت برد مختص نما را با اطمینان خاطر خریداری نمایید.

نمای فایبر سمنت برد ارزان باید از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از مواد اولیه با کیفیت تولید شده باشد. این امر تاثیر به سزایی در ماندگاری و نیز جلوگیری از آسیب به طبیعت خواهد داشت. نمای فایبر سمنت برد ارزان همچنین نشانه‌ای از بی کیفیت بودن محصول نیست و ارزان بودن گاهی در کنار کیفیت بالا عرضه می‌شود؛ به همین علت می‌توانید انواع سمنت برد مختص نمای ساختمان را از شرکت سمنت برد وی سمنت خریداری نمایید.

خرید سمنت برد نما

خرید فایبر سمنت برد نما باید با دقت انجام شود و برای این کار لازم است تا شرکت‌های فعال در زمینه تولید محصول را بیابید. این روزها شرکت‌های بسیاری اقدام به فروش این محصول می‌نمایند، با این حال بهتر است هنگام خرید فایبر سمنت برد نما به ویژگی‌های محصول و مشخصات آن توجه نمایید.

خرید نمای فایبر سمنت برد باید بر حسب آیتم‌های متفاوتی همچون: ابعاد، وزن، ضخامت، مواد اولیه و … صورت پذیرد. برای این که بتوانید از این موارد اطمینان حاصل نموده و به آسانی اقدام به خرید نمای فایبر سمنت کنید، باید به شرکت‌های معتبر و معتمد مراجعه نمایید. این امکان برای شما فراهم است تا با کمی جستجو و یافتن تولید کنندگان اصلی این محصول بتوانید فاییر سمنت برد با کیفیت را خریداری کرده و در زمینه مورد نظر استفاده نمایید. 

فروش سمنت برد نما

فروش فایبر سمنت برد نما با توجه به این که محصولی نوین به شمار می‌آید، امری حرفه‌ای بوده که شرکت‌های تولیدی در این زمینه فعالیت دارند. فروش فایبر سمنت برد نما با توجه به نیاز کارفرما و در شرکت‌های معتبر فعال در تولید محصول انجام می‌شود. این امکان برای شما فراهم است تا بتوانید به میزان نیاز و با توجه به پروژه در حال اجرا محصول مورد نظر را سفارش دهید.

زیرسازی فلزی فایبرسمنت

به‌طور معمول جهت تامین اتصال المان‌های افقی و عمودی در سرتاسر یک نما از وال پست‌های استفاده می‌شود. براین اساس جهت انتقال بار وارد شده به وال پست‌ها از قوطی ۸۰*۴۰ استفاده می‌شود. اجرای زیرسازی فلزی از نوع فایبر سمنت با اتصال المان‌های فلزی بر روی پلیت‌های قرار داده شده در سازه صورت می‌گیرد و بتن ریزی روی ستون و بدنه تیر انجام می‌شود. این روش اجرای نمای ساختمان از اهمیت زیادی در میان سازندگان برخوردار است.

ویژگی های نمای سمنت برد
ویژگی های نمای سمنت برد

زیرسازی گالوانیزه فایبر سمنت

کاهش هزینه ساختمان در میان سازندگان و معماران بسیار با اهمیت است، بنابراین جهت اجرای نمای ساختمان سمنت برد به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد. علاوه‌بر زیرسازی فلزی از زیرسازی گالوانیزه هم استفاده می‌شود تا مقاومت ویژه‌ای برای نمای سازه به ارمغان آورد. با توجه به اینکه ضریب انبساط طولی در فایبر سمنت برد بالا است بهترین گزینه استفاده از زیرسازی گالوانیزه است. پروفیل گالوانیزه با ضخامت ۰.۷ میلی‌متر تولید می‌شود و بهترین گزینه برای کنترل انبساط طولی فایبر سمنت است. با کاربرد این متریال درزهای موجود میان پنل‌های ساختمانی نمایان می‌شوند و پروفایل گالوانیزه به پوشش این سطح کمک می‌کند. براساس روش‌های آموزش اجرای نمای ساختمان در زیرسازی گالوانیزه پروفیل M را از وسط به زیرسازی فلزی متصل می‌کنند. در نماهای مرتفع می‌توان از پروفیل‌های گالوانیزه با ضخامت زیاد استفاده کرد. با توجه به قیمت سمنت برد بهتر است از روشی استاندارد و مقاوم استفاده کرد.

روش های اجرای نمای ساختمان

جهت اجرای نمای بیرونی ساختمان می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد. شایان ذکر است که هر یک از این روش‌ها در قیمت اجرای نمای سمنت برد بسیار تاثیرگذار هستند. مهم‌ترین آن ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • اجرای نما با استفاده از ملات سیمان
  • اجرای نما با استفاده از چسب
  • اجرای نمای خشک
  • اجرای نما با استفاده از آداپتور

انواع سمنت برد نما

انواع فایبر سمنت برد نما تولید شده توسط شرکت وی‌سمنت را می‌توان به سه دسته اصلی تقسیم بندی کرد که عبارتند از: ورق سیمانی پایه سیلیس، ورق سیمانی پایه PVA و ورق سیمانی سایدینگ که هرکدام دارای طرح و کارآیی متفاوت هستند. انواع سمنت برد نما را می‌توان با توجه به کارآیی‌ها در زمینه‌های متعدد مورد استفاده قرار داد؛ شما می‌توانید محصولات وی‌سمنت را به راحتی از طریق سایت و به صورت حضوری با مراجعه به شرکت خریداری نمایید. 

بازگشت به بالا