سمنت برد

ورق سیمانی یا فایبر سمنت برد محصولی چند منظوره و پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی بوده که این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید از این متریال در زمینه‌های متعدد استفاده نمایید. سمنت برد از مواد اولیه با کیفیت تولید شده و بدون آزبست است؛ بنابراین با اطمینان خاطر می‌توان گفت محصولات ورق سیمانی عاری از هرگونه مواد شیمیایی مضر بوده و دوستدار طبیعت به شمار می‌آید.

محصولات ورق سیمانی مزایای بسیاری به نسبت مصالح ساختمانی سنتی داشته و همین امر باعث می‌شود تا سمنت برد جایگزینی مناسب برای سایر متریال‌ها باشد. فایبر سمنت برد در کشورهای پیشرفته سالیان زیادیست که مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ با این حال استفاده از ورق سیمانی در کشور ما روز به روز در حال پیشرفت بوده و آینده‌ای روشن در پی خواهد داشت.

انواع طرح سمنت برد

فایبر سمنت برد به عنوان یکی از متریال‌های پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز محسوب می‌شود که انواع مختلفی دارد و در شرایط گوناگون به کار برده می‌شود. از جمله این انواع می‌توان به سمنت برد ساده اشاره کرد که بیشتر برای نماهای ساختمانی و دیوارهای خارجی استفاده می‌شود و مقاومت بالایی در برابر عوامل طبیعی دارد.

فایبر سمنت برد طرح چوب، به دلیل ظاهر زیبا و مقاومت بالا نسبت به چوب طبیعی، برای نما و سقف کاذب بسیار مناسب است. سمنت برد مدرن با امکان ایجاد طرح‌های متنوع، زیبایی خاصی به نماهای ساختمانی می‌بخشد. سمنت برد طرح آجر به عنوان جایگزینی اقتصادی برای آجر استفاده می‌شود که سرعت اجرای بالایی دارد. همچنین، سمنت برد رنگی با استفاده از رنگدانه‌های طبیعی تولید می‌شود و در مقابل تغییرات جوی مقاوم است. نهایتاً، فایبر سمنت برد دکوراتیو با تنوع طرح و رنگ بسیاری از فضاهای داخلی و خارجی ساختمان‌ها را زیباسازی می‌کند و کاربرد وسیعی در دکوراسیون دارد.

لیست قیمت فایبر سمنت برد

  • ضخامت های بالای ۱۰ میلیمتر (رنگ طوسی) به صورت سفارشی تولید می گردد.
  • به مبالغ فوق ۹ درصد مالیات ارزش افزوده اضافه می گردد.
  • تحویل درب کارخانه (شهرک صنعتی ایوانکی) می باشد.
  • سایدینگ رنگ طوسی دارای عملیات امباس (طرح چوب) می باشد.

قیمت ریال (مترمربع)

ابعاد شیت (میلیمتر)

رنگ

طرح

ضخامت

با کارشناسان ما تماس بگیرید

۲۴۰۰*۱۲۰۰

طوسی

ساده

۴ میلیمتر

با کارشناسان ما تماس بگیرید

۲۴۰۰*۱۲۰۰

۶ میلیمتر

با کارشناسان ما تماس بگیرید

۲۴۰۰*۱۲۰۰

۸ میلیمتر

با کارشناسان ما تماس بگیرید

۳۰۰۰*۱۲۵۰

 ۸ میلیمتر

با کارشناسان ما تماس بگیرید

۲۴۰۰*۱۲۰۰

۱۰ میلیمتر

با کارشناسان ما تماس بگیرید

۲۴۰۰*۱۲۰۰

۱۲ میلیمتر

با کارشناسان ما تماس بگیرید

۲۴۰۰*۲۰۰

طوسی

سایدینگ

۸ میلیمتر

با کارشناسان ما تماس بگیرید

۲۴۰۰*۲۰۰

۱۰ میلیمتر

قیمت سمنت برد

یکی از اولین سوال‌ها که پیش از تهیه فایبر سمنت برد در ذهن مخاطب شکل می‌گیرد قیمت آن است. جهت برآورد قیمت سمنت برد باید به نکاتی از جمله موارد زیر توجه ویژه نشان داد:

  • متراژ نما یا سازه
  • ابعاد تایل‌های سمنت برد
  • موقعیت جغرافیایی سازه
  • نوع سمنت برد
  • نوع زیرسازی سمنت برد
  • کیفیت اتصال‌دهنده‌های نگهدارنده

با توجه به قابیلت‌ها و ویژگی‌های مختلفی که در محصولات سمنت برد وجود دارد باید گفت، قیمت فایبر سمنت برد از هرجهت اقتصادی و به صرفه است. برخلاف آنچه که از ظاهر و کارایی محصول سمنت برد دیده می‌شود، قیمت ورق سیمانی در مقایسه با هرگونه مصالحی بسیار مناسب‌تر است که بخواهد در سطوح بیرونی یا درونی استفاده شود. بنابراین شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که در نظر دارید، از انواع سمنت برد در زمینه‌های متعدد استفاده کنید.

نکات مهم خرید اینترنتی سمنت برد

  • حمل و نقل: هنگام خرید سمنت برد باید این نکته را در نظر داشته باشید که میزن هزینه حمل و نقل تا محل ساخت چقدر است.
  • مشاوره حرفه ای: برای خرید سمنت برد بهتر است از مشاوره حرفه‌ای استفاده کنید و هنگام سفارش آنلاین، متخصصان شرکت ویسمنت در کنار شما هستند. به این ترتیب، لازم نیست به دنبال متخصصان باشید و به دنبال کمک باشید.
  • مقرون به صرفه: خرید اینترنتی فایبر سمنت برد برای خریدار یک مزیت بزرگ به همراه دارد. دیگر نیاز نیست نگران ذخیره‌سازی و نگهداری محصولات باشید. حتی قیمت سمنت برد برای شما به صرفه تمام می‌شود.
  • تنوع محصولات: ویسمنت انواع سمنت برد را در اختیار خریداران می‌گذارد تا براساس نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنند.

محصولات سمنت برد

فایبر سمنت برد پایه PVA

فایبر سمنت برد پایه سیلیس

فایبر سمنت برد سایدینگ

فایبر سمنت برد سقف کاذب

فایبر سمنت برد سقف شیروانی

فایبر سمنت برد کف

دسته بندی محصولات ورق سیمانی تولید شده توسط شرکت وی سمنت به صورت زیر است:

  • محصولات سمنت برد مختص نمای ساختمان
  • محصول سمنت برد پایه PVA
  • محصول سمنت برد طرح چوب
  • محصول سمنت برد پایه سیلیس
  • محصولات سمنت برد مختص سقف شیروانی ( سایدینگ )
  • محصولات سمنت برد مختص سقف کاذب
  • محصولات سمنت برد مختص کفپوش

گستردگی محصولات سمنت برد باعث شده تا بتوان از این متریال در زمینه‌های ذکر شده استفاده کرد.

آشنایی با مشخصات فنی محصولات فایبر سمنت برد

برای آشنایی بیشتر با محصولات ورق سیمانی توضیحات مختصری درباره: ساختار، ابعاد، وزن و … در این قسمت داده شده است. با این اطلاعات می‌توانید محصول مورد نظر و مناسب جهت اجرا در زمینه‌های مختلف را انتخاب نمایید.

وزن سمنت برد/ ابعاد سمنت برد

وزن ورق سیمانی به طور عمومی و در مقایسه با دیگر متریال‌ها نسبتا سبک بوده و همین امر باعث استفاده راحت‌تر از سمنت برد خواهد شد. با این وجود در صورتی که ابعاد خاصی را برای محصول در نظر داشته باشید، وزن آن به نسبت ابعاد متغیر خواهد بود.

ابعاد ورق سیمانی متفاوت بوده و با توجه به این که چه محصولی مورد نظر کارفرماست متغیر خواهد بود. برای این که بتوانید ابعاد سمنت برد را متناسب با زمینه مورد نظر انتخاب نمایید نیاز به مشاوره از طریق افراد متخصص دارید.

رنگ سمنت برد/ ضخامت سمنت برد

رنگ ورق سیمانی به طور کلی رنگ سیمان است که در دو نوع خاکستری تیره و نیز روشن تولید می‌شود. عموما رنگ ورق سیمانی با توجه به این که در چه زمینه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد متفاوت خواهد بود. محصولات ورق سیمانی وی سمنت با رنگ تیره طوسی- خاکستری و نیز رنگ روشن زرد مایل به کم تولید و به بازار عرضه می‌شود؛ با این حال رنگ آمیزی کلیه محصولات ورق سیمانی امکان پذیر خواهد بود.

ضخامت ورق سیمانی با توجه به نوع محصول متفاوت خواهد بود؛ برای مثال ضخامت سمنت برد که مختص نمای ساختمان است، متفاوت از ضخامت سمنت برد مختص سقف کاذب خواهد بود. این امر در دیگر موارد همچون: رنگ، وزن و ابعاد محصولات ورق سیمانی نیز وجود دارد.

سمنت برد وی سمنت

ورق سیمانی ویسمنت با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت تولید و به بازار عرضه می‌شود. همین امر تاثیر بسزایی در استحکام و مقاومت بالای محصولات سمنت برد وی سمنت خواهد داشت. ضمن این که امکان نصب و اجرای ورق سیمانی ویسمنت توسط تیم نصب و اجرای حرفه‌ای در سراسر ایران انجام خواهد شد.

بازسازی یا ساخت یک مکان همواره مشکلات خاص خود را به همراه دارد. انتخاب محصولات و لوازم جهت بازسازی یا ساخت ممکن است دشوار باشد. امروزه گزینه‌های به صرفه، ایمن و مقاوم همچون انواع فایبر سمنت برد در بازار وجود دارد که در روند ساخت یا بازسازی به ما کمک می‌کنند. خرید سمنت برد یا همان ورق سیمانی که بیشتر در بازار ممکن است با اسم ایرانیت سیمانی موج دار یا ساده نیز به کار برده شود، یک گزینه ایده آل است که به ترند طراحی داخلی و خارجی تبدیل شده است.

سمنت برد نوعی ماده است که می‌توانید از آن به عنوان کاشی یا سنگ روی دیوارها، میزها، سقف و کفپوش استفاده کنید. اگرچه سیمنت برد عملکردی مشابه با برخی مواد دارد اما دلایلی وجود دارد که برخی از مهندسان کار با ورق سیمانی را ترجیح می‌دهند. ما در این ادامه اطلاعاتی درباره قیمت سیمنت برد در اختیارتان قرار می‌دهیم تا هنگام خرید کاملا آگاهانه انتخاب کنید و دچار سردرگمی نشوید.

انواع کاربرد سمنت برد

انواع سمنت برد را از لحاظ ظاهری و کاربرد می‌توان به دسته‌های زیر تقسیم‌بندی کرد؛ به همین جهت قبل از اجرای بهتر است با ویژگی‌ها و استفاده این محصول در زمینه‌های متعدد آشنا شوید تا بتوانید نمونه‌ای مناسب را انتخاب کنید. هر کدام از انواع ورق سیمانی دارای خصوصیاتی هستند که کاربرد آن را در زمینه‌های مختلف نشان خواهد داد؛ از این‌رو با شناخت ویژگی‌های محصول می‌توانید خرید سمنت برد را به بهترین حالت ممکن تجربه کنید.

سمنت برد چیست؟ نمونه پروژه نصب سمنت برد

سمنت برد ساده​ یا ایرانیت سیمانی

فایبر سمنت برد یا ورق سیمانی در صنایع ساختمانی جای خود را پیدا کرده و توانسته ضمن کاهش هزینه‌ها در زمینه‌هایی چون شکل ظاهری متفاوت، افزایش سرعت نصب و دوام بالا ارزش‌های زیادی را ارائه کند. این نوع از ورق سیمانی قابل استفاده جهت نمای بیرونی و داخلی، همچنین پوشش سقف و کف مناسب هستند. به‌علاوه این پانل‌های سیمانی الیاف دار ویژگیهایی همچون مقاومت در برابر حرارت بالا، عایق صوتی و رطوبتی در هر نوع شرایط آب و هوایی هستند.

سایدینگ سمنت برد

سمنت برد طرح چوب یا همان سایدینگ سمنت برد؛ جایگزین بسیار خوبی برای چوب‌های طبیعی شمرده می‌شود. استفاده از چوب طبیعی از سویی قیمت تمام شده را بالا می‌برد و از دیگر سو به منابع طبیعی آسیب می‌زند. نکته مهم دیگر اینکه چوب در برابر حرارت آسیب‌پذیر است و می‌تواند منجر به توسعه حریق شود که چنین چیزی در فایبر سمنت برد دیده نمی‌شود.

نمونه صادرات فایبر سمنت برد

همچنین نباید فراموش کرد که چوب در برابر رطوبت و نفوذ حشرات نیز مقاومت زیادی ندارد و در میان مدت نمای ساختمان دگرگون خواهد شد. اما فایبر سمنت برد طرح چوب هیچکدام از این مشکلات را ندارد. ورق سیمانی طرح چوب که بیشتر به اسم سایدینگ معروف است، به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین مصالح ساختمانی در آمریکای شمالی می‌باشد و مزایایی ذکر شده دلیل جایگزینی این محصول به جای مصالح سنتی همچون الوار چوب در این کشورها شده است.

سقف کاذب سمنت برد

محصولات سمنت برد را می‌توان در مناطق مختلف به کار برد و سقف کاذب سمنت برد به شما این اجازه را می‌دهد که علاوه بر زیبایی بتوانید پوشش مناسب و مقاومی برای سقف انتخاب کنید. قیمت سمنت برد نسبت به ویژگی‌هایی که در اختیار ما می‌گذارد، عالی می‌باشد. این محصولات جدید کیفیت ساخت و ساز را افزایش می‌دهند. سقف کاذب سمنت برد جایگزین عالی برای محصولات مشابه است و سرعت نصب آسان آن باعث محبوبیت این محصول شده است.

سقف شیروانی سمنت برد

سقف شیروانی سمنت برد از آن دسته محصولات جدید و نوین است که طول عمر بالایی دارد. وزن سبک آن سبب شده است تا نصب و نحوه نگهداری این محصول آسان باشد. فروش فایبر سمنت برد تهران با قیمت به صرفه یک مزیت عالی است که ویسمنت در اختیار پیمانکاران و مهندسان قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که سقف شیروانی را می‌توان رنگ کرد و یک عایق حرارتی و صوتی فوق العاده می‌باشد.

کفپوش سمنت برد

فروش فایبر سمنت برد تهران و سراسر ایران تنها به سقف محدود نمی‌شود و کفپوش سمنت برد یکی دیگر از کاربردهای محصولات سمنت برد است. این کفپوش برتری‌هایی همچون قابلیت رنگ کردن، نصب راحت، قیمت عالی، عایق حرارتی و صوتی، طول عمر بالا و مناسب برای هر نوع آب و هوایی نسبت به رقبای خود داراست.

آشنایی با کاربرد سمنت برد در طراحی داخلی و خارجی | نمونه پروژه ورق سیمانی

سمنت برد نما

فایبر سمنت برد قابلیت آن را دارد که در نمای ساختمان، دیوارهای خارجی و داخلی، حتی کف و سقف مورد استفاده قرار گیرد. زیبایی، مقاومت و هرآنچه که از ویژگی‌های یک طرح دکوراتیو مورد نیاز مشتری باشد، توسط ورق سیمانی ارائه می‌شود. در این گونه ورق‌های سیمانی که کاربرد دکوراتیو دارند، سعی بر آن شده که سطح آنها دارای طرح و بافت متفاوت و جذاب باشند (طرح چوب، سنگ، قلوه سنگ و براش). از دیگر مزایای این گونه ورق‌های سمنت برد انعطاف‌پذیری محصول است که این انعطاف‌پذیری به معنای احتمال ترک خوردگی یا تخریب‌های ناشی از کشش نیست و هیچ تخریبی در آن رخ نمی‌دهد. همچنین به دلیل مقاومت بالا، سمنت برد نما پوشش مناسبی در مراکز مسکونی و تجاری جهت زیباسازی فضا و در استخر و سرویس بهداشتی به دلیل مقاوم بودن در برابر رطوبت بالا گزینه‌ای مناسب به شمار می‌آید.

آشنایی با انواع سمنت برد

تفاوت وینیل برد و سمنت برد

وینیل برد و فایبر سمنت برد، هر دو از مصالح محبوب در صنعت ساخت و ساز هستند که به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود مورد توجه قرار گرفته‌اند. اما با وجود شباهت‌های ظاهری، تفاوت‌های کلیدی میان این دو وجود دارد. وینیل برد که از پلی وینیل کلرید (PVC) ساخته شده است، نسبت به فایبر سمنت برد، دی اکسید کربن بیشتری در فرآیند تولید خود ایجاد می‌کند، و از این رو، تأثیر بیشتری بر محیط زیست دارد. از نظر هزینه، وینیل برد اغلب گزینه‌ای ارزان‌تر نسبت به فایبر سمنت برد است؛ با این حال، فایبر سمنت برد به دلیل ضخامت و محکم بودن خود، ارزش فروش مجدد بالاتری دارد.

اگرچه نصب هر دو نوع مصالح نیازمند مهارت‌های فنی است، تعمیر وینیل برد ممکن است برای افرادی که خود تعمیرات را انجام می‌دهند، دشوارتر باشد. به علاوه، برش و نصب وینیل برد نسبت به فایبر سمنت برد ساده‌تر است. در نهایت، انتخاب میان این دو بستگی به نیازها، بودجه و ترجیحات زیبایی‌شناختی هر پروژه دارد.

آیا می توان به سمنت برد ارزان اعتماد کرد؟

وقتی از ارزان بودن و قیمت مناسب فایبر سمنت برد سخن گفته می‌شود، مقایسه میان عملکردهای مختلف برای نماسازی، دکورسازی، سقف و کف ساختمان است. وقتی تصمیم گرفته می‌شود در تمام این موارد، سمنت برد جایگزین سایر کارها شود، یعنی یک تفاوت محسوس اقتصادی رخ داده است. این تفاوت در قیمت مصالح، سرعت نصب، هزینه‌های نصب خود را نشان می‌دهد و در مجموع صرفه اقتصادی چشمگیری قابل مشاهده خواهد بود. از این‌رو گفته می‌شود سمنت برد ارزان است؛ ولی ارزانی به معنای کیفیت پایین نیست، بلکه همانطور که قبلا گفته شد، دارای کیفیتی بالا و دوامی طولانیست.

فروش سمنت برد در سراسر ایران

فروش فایبرسمنت برد به عنوان یکی از جدیدترین و بهترین مصالح ساختمانی چند سالی است که در سرتاسر کشور انجام می‌شود و با توجه به فیدبک‌هایی مشتریان داشته اند روز به روز در حال گسترش است. شما می‌توانید با بررسی لیست قیمت فایبر سمنت برد به قیمت به روز این محصول دسترسی داشته باشید و بعد از بررسی کامل خرید خود را کامل کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم علاوه بر فروش فایبر سمنت برد تهران به فروش فایبرسمنت برد در شهرهایی دیگر نیز اشاره داشته باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با ما همراه باشید.

فروش سمنت برد در رشت

فروش سمنت برد در رشت به واسطه شرایط آب و هوایی این شهرستان بسیار مفید واقع شده است و رضایت مشتریان را نیز به دنبال داشته است. اگر ساکن رشت هستید و به دنبال خرید مصالح ساختمانی نیز می‌باشید با استفاده از لیست قیمت فایبر سمنت برد قادر خواهید بود بین انواع مصالح مشابه دیگر با این محصول بررسی کاملی داشته باشید و سپس خرید خود را نهایی کنید.

فروش سمنت برد در تهران

فروش فایبر سمنت برد تهران برای مجموعه‌های تولید کننده سمنت برد بسیار اهمیت دارد، زیرا تهران یکی از پر استفاده‌ترین شهرهای کشور در زمینه مصالح ساختمانی است. در این شهر با توجه به جمعیت زیاد و حجم بسیار متراکم ساخت و سازها همواره شرکت‌هایی که بتوانند محصولی با کیفیت و مطمئن را تولید و عرضه کنند، دست برتر را در فروش خواهند داشت.

فروش سمنت برد در اصفهان

شهر دیگری که به فروش این محصول در آن اشاره خواهیم داشت، اصفهان است. اگر ساکن اصفهان هستید و قصد دارید سمنت برد خریداری کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در ابتدا مروری بر لیست قیمت فایبر سمنت برد سایت ما داشته باشید تا با اطلاعات کامل‌تر خرید خود را نهایی کنید.

فروش سمنت برد شیراز

فروش فایبرسمنت برد به شیراز نیز رسیده است و ساختمان‌های بسیاری در حال حاضر در حال استفاده از این مصالح ساختمانی برای ساخت و ساز هستند. برای خرید این محصول در شیراز حتما در زمان خرید به مولفه‌هایی مثل: کیفیت، قیمت، خدمات پس از فروش و… توجه داشته باشید.

فروش سمنت برد در کرج

برای خرید سمنت برد در کرج کافی است با استفاده از شماره تماس‌های موجود در سایت با تیم پشتیبانی مجموعه ما در ارتباط باشید و پس از نهایی کردن فاکتور محصول خود را دریافت کنید. کرج نیز به واسطه تازه تاسیس بودن بخش‌های مختلف شهر چند سالی است که در نیاز بیشتری به فروش سمنت برد در کرج دارد.

برای دریافت مشاوره تخصصی با ما در تماس باشید.

قیمت سمنت برد بستگی به نوع پروژه شما دارد و قبل از خرید سمنت برد پیشنهاد می کنیم با کارشناسان ما تماس بگیرید (۰۲۱۲۶۴۰۹۰۳۷)

هنگام خرید فایبر سمنت برد به کیفیت محصولات، قیمت سمنت برد؛ نحوه ارسال و سایر موارد باشید که کارشناسان به شما توضیح می دهند.

فروش سمنت برد در تهران و سراسر ایران توسط ویسمنت انجام می شود و بهترین برند سمنت برد را ارائه می دهد که هم کیفیت عالی دارد هم مقرون به صرفه است.

6 thoughts on “سمنت برد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا