نما کرکره ای را با این محصول نوین اجرا کنید !

نما کرکره ای را با این محصول نوین اجرا کنید !

فهرست مطالب

امروزه پیشرفت ساختمان سازی و همینطور تحولات عظیم در بازار محصلات نوین در این زمینه، باعث شده تا مالکان و به خصوص سازندگان و معماران بدنبال جدیدترین طرح‌ها باشند. در این بین نیز تولیدکنندگان برای پاسخ به نیاز مشتریان ناچار به تولید مصالحی هستند که بتواند خواسته‌های آنها را به بهترین شکل برآورده نماید. متریال‌هایی در ابعاد و اوزان مختلف که از ویژگی‌هایی منحصربفرد برخودارند.                                        نما کرکره ای

نمای ساختمان نیز یکی از با اهمیت‌ترین قسمت‌های بنا محسوب می‌شود و امروزه به آن توجهی ویژه می‌شود. از انتخاب محصولی که برای نما در نظر گرفته شده تا روش نصب آن و سرعت عمل برای اجرا و … همگی دلایلی هستند که باعث می‌شود شما قبل از هر اقدامی به تحقیق در اینباره و انتخاب محصولی مناسب برای این منظوز بپردازید. در این مطلب از وی سمنت قصد داریم سمنت برد یا ورق سیمانی را به شما معرفی کنیم که شاید بهترین جایگزین برای بسیاری از مصالح ساختمانی باشد. این متریال از مزایای بسیاری برخوردار بوده و همین باعث می‌شود تا در ساخت و ساز کاربردی گسترده داشته باشد. برای آشنایی هرچه بیشتر با این محصول نوین و چند کاربره با ما همراه باشید.

معرفی محصولی برای اجرا در نما کرکره ای !

سمنت برد یا ورق سیمانی محصولی دوستدار محیط زیست بوده که سال‌هاست در کشورهای پیشرفته و در زمینه‌های متعددی مورد استفاده قرار گرفته است. ترکیبات ارگانیک و سازگار با طبیعت در مراحل تولید این محصول از جمله: آب، سیمان و الیاف طبیعی باعث شده تا جایگزینی مناسب برای مصالح سنتی و غیر کارآمد یا مضر باشد.

معرفی محصولی برای اجرا در نما کرکره ای !

از ویژگی‌های جالب فایبر سمنت برد می‌توان به وزن نسبتا سبک و همینطور روش نصب کاملا متفاوت با مصالح سنتی اشاره کرد. این متریال به صورت خشک نصب و اجرا می‌شود. یعنی از طریق زیرسازی اصولی با فاصله‌ای استاندارد از ساختمان نصب شده و نیازی به ملات و آب و … ندارد. همین امر موجب افزایش سرعت نصب شده و در کمترین زمان می‌توانید نمای مورد علاقه‌تان را برروی ساختمان یا هر بنایی مشاهده کنید.

همینطور چند منظوره بودن سمنت برد باعث می‌شود نه تنها در نما که در دیگر قسمت‌های ساختمان استفاده کرد و شامل موارد زیر می‌شود:

سقف کاذب سمنت برد

سقف شیروانی سمنت برد

سایدینگ سمنت برد

کفپوش سمنت برد

این محصول در هر بخشی که مورد استفاده قرار گیرد، دارای ابعاد و ضخامتی متفاوت است. به این معنا که سمنت برد نما قطعا وزن و ضخامتی متفاوت از سمنت برد سقف کاذب خواهد داشت.

نما کرکره ای با ظاهری متفاوت !

نما کرکره ای یا همان سایدینگ این روزها طرفداران بسیاری دارد. سمنت برد یا ورق سیمانی همانطور که از نامش پیداست، ظاهری سیمانی دارد و بهترین انتخاب برای این نوع نماست. این محصول نمایی شیک در عین سادگی داشته و همین باعث وجه تمایز آن از دیگر مصالح ساختمانی می‌شود. اما برخی افراد به ظاهری سیمانی و ساده علاقه ندارند و این باعث می‌شود در انتخاب محصول تردید نمایند. خوشبختانه سمنت برد طوری تولید شده است که قابلیت زنگ آمیزی دارد. بنابراین این امکان فراهم است تا رنگ دلخواه و مورد علاقه‌تان را برای رنگ آمیزی ورق سیمانی استفاده کنید.

از سوی دیگر به راحتی می‌توانید مصالح دیگر را در کنار آن اجرا کرده و فضایی کاملا متفاوت بوجود آورید. این بستگی به شما دارد که ترجیح می‌دهد تنها از سمنت برد استفاده کنید یا ترمووود، آجر، شیشه و دیگر متریال‌ها را در کنار آن اجرا کنید.
اگر تصمیم داشته باشید نمای کرکره ای را با این محصول اجرا کنید، می‌توانید با سفارش ابعاد مورد نظر، سمنت برد مخصوص نمای کرکره ای را از تولیدکنندگان سمنت برد تحویل بگیرید. این مورد خود مزیت محسوب شده و حتی امکان سفارش دیگر ابعاد با سمنت برد برای شما فراهم خواهد بود.

نما کرکره ای با ظاهری متفاوت !

چرا نما کرکره ای را با سمنت برد اجرا کنید !

مزایای سمنت برد باعث می‌شود تا بتوانید آن را به آسانی جایگزین سایر مصالح ساختمانی کنید. در این بخش به برخی ویژگی‌های این محصول اشاره خواهیم کرد:

ورق سیمانی از گسترش آتش جلوگیری می‌کند. به این معنا که اگر در ساختمان آتش سوزی شود، این محصول از پیرفت و گسترش آن جلوگیری کرده و مانع از شعله‌ور شدن آتش خواهد شد. که این یکی از مزایای اصلی آن به شمار می‌آید.

در برابر رطوبت بالا و بارش باران مقاوم است. بنابراین اگر در شهرهای مرطوب سکونت دارید، این محصول بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. همچنین در صورت بارش باران‌های پیاپی، آب به این محصول نفوذ نخواهد کرد.

این محصول در صورتی که به برای سقف شیروانی یا نمای ساختمان مورد استفاده قرار گیرد، از بنا محافظت خواهد کرد. به این معنا که موجب افزایش طول عمر بنا شده و از فرسدگی نمای بیرونی جلوگیری خواهد کرد.

عایقی مناسب برا هدر رفت انرژی خواهد بود. مانع از نفوذ سرما و خروج گرما در فصول سرد شده و همینطور از خروج هوای خنک و ورود هوای گرم در فصول گرم سال خواهد شد. این باعث می‌شود تا به طور چشمگیری در مصرف انرژی صرفه جویی شود.

از طول عمر بالایی برخودار بوده و نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد. استحکام و مقاومت بالایی این محصول در برابر عوامل فیزیکی- محیطی باعث می‌شود تا طول عمر آن افزایش یابد. در نهایت نیازی به صرف هزینه گزاف برای نگهداری یا تعمیر از ورق سیمانی نخواهید داشت.

نتیجه

تمامی این موارد باعث می‌شود تا شما از این محصول به عنوان مصالحی اصلی در ساخت و ساز استفاده کرده و آن را جایگزینی مناسب برای مصالح سنتی نمایید. شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان حرفه‌ای در این زمینه مشورت نموده و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

نما کرکره ای را با این محصول نوین اجرا کنید !
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا