طراحی ویلا با کاربرد محصولات نوین !

طراحی ویلا با کاربرد محصولات نوین !

فهرست مطالب

اگر بدنبال این هستید که فضای بیرونی و طراحی ویلا خود را به طور کلی تغییر دهید، در این مطلب از وی سمنت با ما همراه باشید. امروزه محصولاتی نوینی همچون ورق سیمانی الیاف دار یا همان سمنت برد به بازار عرضه شده است که با کاربرد آنها در طراحی خارجی یا محوطه می‌توان فضایی متفاوت ایجاد کرد.
طراحی بیرونی مدرن عموما با مواد و مصالح استفاده شده در اجرای آن مشخص می‌شود. معماری سبک مدرن پس از تکامل صنعتی پدیدار شد و طرحی آینده‌نگر است که نشان دهنده سبک زندگی مدرن است. این را می‌توان در توسعه ویلاهای جدید به طور گسترده مشاهده کرد.

معرفی محصولی نوین برای طراحی ویلا !

فایبر سمنت برد یا ورق سیمانی الیاف دار یکی از محصولات نوین و چند منظوره بوده که در کشورهای پیشرفته قدمتی چندین ساله دارد. این متریال دوستدار طبیعت از سیمان، آب و الیاف طبیعی و بعضا مصنوعی تولید شده است. با این حال هیچ آسیببی به محیط زیست وارد نخواهد کرد و به همین علت در کشورهای پیشرفته طرفداران بسیاری دارد. سمنت برد مزایای بسیاری دارد و می‌توان از آن در محوطه سازی و طراحی ویلا به صورت گسترده استفاده کرد. این محصول در زمینه‌های زیر کاربردی گسترده دارد:

سمنت برد نما

سمنت برد سقف شیروانی

سمنت برد سمنت برد سایدینگ

سمنت برد سقف کاذب

سمنت برد کفپوش

اگر به سقف شیروانی در طراحی ویلا علاقمند هستید !

به شما توصیه می‌کنیم که از فایبر سمنت برد برای سقف شیروانی استفاده کنید. این محصول بهترین گزینه برای مناطقی با اقلیم مرطوب و بارش فراوان است. ضد آب بوده و در برابر رطوبت بالا کاملا مقاوم است و همین امر انتخاب ورق سیمانی برای سقف شیروانی را تایید خواهد کرد.

معرفی محصولی نوین برای طراحی ویلا !

اگر نمایی با سبک اروپایی دوست دارید!

سایدینگ سمنت برد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ورق سیمانی مختص سایدینگ مناسب نمای خارجی بوده و ظاهری اروپایی و مدرن به ویلای شما می‌بخشد. می‌توانید با ترکیب این متریال در کنار چوب پلاست یا دیگر مصالح، نمایی خاص و متفاوت ایجاد کنید.

اگر بدنبال محوطه سازی متفاوت هستید!

می‌توانید به صورت گسترده از ورق سیمانی در محوطه سازی ویلا استفاده کنید. این محصول قابلیت اجرا در نمای آلاچیق یا کلبه را دارد.

اگر می‌خواهید هماهنگی متفاوتی در طراحی داخلی و خارجی ویلا ایجاد کنید !

می‌توانید از سقف کاذب سمنت برد در قسمت‌های داخلی ویلا یا حتی تراس ویلا استفاده نمایید. به این ترتیب هم با سایر قسمت‌های ویلا هماهنگی ایجاد کرده‌اید و هم فضایی متفاوت بوجود خواهید آورد. این محصول همچنین گزینه‌ای مناسب برای سرویس بهداشتی و حمام به شمار می‌آید. به خصوص در ویلا و در نواحی شرجی متریالی بسیار کارآمد خواهد بود.

اگر به ساخت نمای سبک و مدولار با ظاهری روستیک و یکپارچه علاقه دارید ؟

سمنت برد که از سیمان، سلولز و مواد معدنی تشکیل شده است، به ما اجازه می‌دهد دیوارها را به روشی سبک، غیرقابل احتراق و مقاوم در برابر باران بپوشانیم و نماهایی با باف ، طرح و رنگ ‌مختلف ایجاد کنیم. پانل‌های آن به راحتی قابل اجرا بوده و هنگام نصب با جدایی خاصی بین دیوار عقب، می‌توانند نمای تهویه را پیکربندی کنند.

ویژگی‌های اصلی نمای بیرونی ویلا با طراحی مدرن :

پلان وسیع طبقه باز

طراحی مدرن ویلا با چیدمان وسیع و برنامه‌ریزی مناسب فضای باز، بر ظاهر طراحی بیرونی تأثیر می‌گذارد. اشکال هندسی ساده در داخل و خارج طراحی ویلا می‌تواند به طور مستقیم در این امر تاثیر گذار باشد.

اتصال مناطق داخلی و خارجی در طراحی ویلا

اتصال مناطق داخلی و خارجی در طراحی ویلا

در طراحی ویلا مدرن عموما فضای داخلی به طور یکپارچه به تراس فضای بیرون و اغلب استخر متصل است. این منظره ممکن است در ورودی اصلی ویلا دیده نشود، اما حیاط خلوت اغلب به گونه‌ای طراحی شده است که فضای داخلی به سمت خارج باز می‌شود و فضایی یکپارچه با طبیعت ایجاد می‌کند. فضاهای باز و دسترس یکی از مشخصه‌های اصلی طراحی ویلا به سبک مدرن خواهد بود.

سقف مسطح

یکی از ویژگی‌های اصلی که این سبک را متمایز می‌کند، سقف مسطح است که زیبایی ظاهری بیرونی ویلا را به ارمغان می‌آورد. سقف مسطح یا به اصطلاح فلت، همیشه مورد توجه بوده است. به همین علت می‌توان سقف مسطح را یکی از ویژگی‌های طراحی مدرن برای ویلا دانست.

روکش ساده و روکش دیوار

دیوار خارجی ویلا مدرن فراتر از گچ سیمانی و دیوار ساده آجری به پایان می‌رسد. مجموعه گسترده‌ای از مواد و تکنیک‌های نوین، فرصت گسترده‌ای را برای بیان چشم انداز ویلا لوکس فراهم می‌کند. بنابراین می‌توانید با تلفیق چند متریال که در کنار یکدیگر فضایی جذاب را بوجود می‌آورند، نمای خارجی ویلا را کاملا متفاوت و خاص طراحی کنید.

مواد و مصالح نوآورانه

به دلیل استفاده از مصالح متعدد، ویلای مدرن قطعاً با نمای بیرونی خود برجسته است. ورق سیمانی یا سمنت برد، چوب پلاست، فلز، وینیل، شیشه بازتابنده و سایر مواد ابتکاریست که در طراحی بیرونی به سبک سنتی یا کلاسیک رایج نیست. اما در طراحی ویلا به سبک مدرن می‌توان از این مصالح به طور گسترده استفاده کرد.

سادگی نما در طراحی ویلا

نمای ویلا مدرن بدون جزئیات بیش از حد، شیک است. به این معنا که شما می‌توانید با ایده و ابتکاری خلاقانه و حتی تنها با کاربرد یک متریال، نمایی متفاوت برای ویلا طراحی کنید. امروزه بیشتر افراد به دنبال سبکی ساده اما خاص هستند.

استفاده از شیشه و پنجره‌های بزرگ

یکی دیگر از جزئیات متمایز در طراحی بیرونی ویلا مدرن استفاده از شیشه است. فضاهای داخلی و خارجی متصل به دیوارهای شیشه‌ای و پنجره‌های بزرگ ایده‌ای جذاب است. شما می‌توانید طراحی خاصی با اجرای پنجره یا شیشه در ابعاد بزرگ داشته باشید.

محوطه سازی که با طراحی ویلا ترکیب شده است

محوطه سازی یکی از مشخصه‌های اصلی در طراحی بیرونی هر ویلا به شمار می‌آید. این که شما بتوانید به بهترین شکل فضای باز را دکوراسیون کنید یا از المان‌های اصلی استفاده نمایید، در کاربرد آن نقش بسزایی دارد. در طراحی بیرونی ویلای مدرن چشم انداز یا محوطه به اندازه معماری ویلا نقش مهمی ایفا می‌کند.
در اصل این محوطه ویلاست که بسته به موقعیت، طرح ویلا بر آن تأثیر می‌گذارد. هنگام انتخاب سبک بیرونی برای ویلا، همه عناصر معماری را در نظر بگیرید. این امر باعث می‌شود تا با رعایت هماهنگی و یکپارچگی طراحی خاص داشته باشید. ایده اصلی پشت این سبک دستیابی به طراحی بهتر از طریق سادگی است که باعث جلب توجه نمای بیرونی ویلا شما می‌شود.

طراحی ویلا با کاربرد محصولات نوین !
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا